Tuesday, January 1, 2013


Hai Assalamualaikum :D Selamat tahun baru 2013! Sekarang aku dah 16 tahun. Alhamdulillah, umur masih panjang :) Semalam first sekolah, excited gila kot! HAHA *sebenarnye malas bangon tido -,- Semuanya baru, kasut, beg, baju, tudung, stokin, pencil box. Hehew :3 Ada perubahan tahun ni, tudung singkat sikit. Huu biaselah. Umur dah meningkat, tudung pon singkat jugak ye? :D Mase datang sekolah semalam, cikgu mintak sume Form 4 tunggu dalam surau, sebab nak kasi tau aliran ape. Cikgu Syukor bleber pot pet pot pet dan dia cakap kitorang ni LEMBAP dan MEMALUKAN sekolah je >.< Nak buat camne lagi, dah dapat, gitu jelah result. Aku tau laa aku ni bodoh kan. *Buat ayat sedeh laa pulak -,- Ni senarai kelas untuk setiap aliran, 


4 IBS 1 - Aliran Sains Agama
4 INT 1 - Aliran Sains Tulen
4 INT 2 - Aliran Sains Tulen
4 INT 3 - Aliran Sains Tulen
4 INT 4 - Aliran Akaun


Lepas dapat result sebenarnya aku dah fikir, memang confirm aku akan ditempatkan di kelas Akaun. Actually, kadang terase jugak nak jadi macam ayah aku, seorang Ahli Perniagaan. Tapi, aku tengok banyak jugak kene tanggung risiko. Yelah, sendirian berhad bukan kerja makan gaji. Cikgu sebut nama abis 4 INT 2, Aina ngan Mira berdebar lah kan. Diorang minat gila nak masuk Aliran Sains. Aku, Efa, Dhilah relaks je. Bila cikgu sebut nama untuk kelas Sains Tulen yang last, nama Mira mula disebut. Ucap tahniah laa kan. Muka still slamber, relaks je aku -,- Pastu tetibe je cikgu sebut name aku. Aku pon terkejut jugak laa kan, abis keluar "Oh, eh, oh, eh" dalam keadaan kebengongan O.O Lain yang aku nak, lain yang aku dapat. Aina ngan Dhilah pon ditempatkan di Aliran Sains, except Efa, Aliran Akaun. Boleh je kalau aku nak tukar dari Sains Tulen ke Akaun, aku rase mungkin dah terbaik kot bagi aku. Sebab senang nanti nak masuk U, banyak cabang boleh pilih. Satu lagi, aku suka bedah-bedah ni. Dulu memang cita-cita aku nak jadi doktor pon, hakikatnye aku tak minat sains, sampai sekarang, tak penah dalam exam besar aku dapat A -,- Tapi syukur terpilih untuk aliran tu :D Abang aku sangat excellent dalam Bio, Kimia, Fizik. Dia cakap Aliran Sains senang sangat! Petik jari je. Ek elehhhh dia ni -,- Memang dia minat sangat, tapi Addmath ko -,- Aku harap ko boleh ajar aku bile ko dah balek dari UNIMAS nanti K? Hehew :D



p/s: Aku still tak percaya aku Form 4 sekarang. Auuww, saya dah besar :D HAHAHAHA!