Thursday, December 20, 2012

*Bontot seksi -,-

Hai, Assalamualaikum :D Hari yang dinanti nanti telah pon tiba semalam. Jeng jeng jeng! Nak tau aku dapat berape? Herm, malunye. MALUNYEE!! Teruk sangat okey -,- Erm, yelahh. Aku just dapat 4A 3B 1C. Sikit je kan? Bukan setakat sikit, ciput je tu -,- Aku target bukan kemain banyak, 6A 2B. Cehhh, dah dapat seciput ini, redho jo laa jah :(  Sekolah aku, SMK Tengku Intan Zaharah still dalam Top 3 dalam daerah Dungun setakat ni. First, SMK Sains. Second, SMK Imtiaz & Third, sekolah aku, dengan 22 orang straight A's. Down gila tahun ni, tahun lepas 52 orang. Pecah rekod. Untunglahh Batch 96' :) Memang tahun ni jatuh merudum. Soalan setiap subjek mamcam ppfftttt! Geo je senang :')
Aku dah kecewakan mak ayah aku :'( Tak dapat ipad mini. Uwaaa! *sobbing -,- Sekarang ni aku pening, nak pilih aliran sains tulen ke akaun? Pusing pusing kepala memikirkannya :| Tapi aku tak minat sains, molek sangat laa tu sains pon dapat B -,- Aku takot kalau mohon pon hilang arah aku nanti. Fail sebab tak boleh nak pergi dengan sains. Aku rase aku amek akaun kot, sebab aku nak jadi usahawan/ahli perniagaan macam bapak aku! HAHAHA! Darah bisnes mengalir ni -,- Tapi aku memang minat akaun pon, ngok -,- Naseb laa KH perdagangan dapat A, kalau tak melepassss~ 
Tapi kan, time amek buku teks nanti, dia dah tetapkan kita aliran mane mane kan? Entah. Aku terbaca dalam blog someone tadi. Maybe kot. Name aku ade kat akaun laa tu kot. Hai prinsip perkaunan! HAI HAI! -,- Lepas ni kene belajar rajin rajin. Belajar kene start dari awal. Tahun depan boleh lagi main main, 2014 nanti, jangan harap! Boipreng tolak ketepi, ehh humban dalam longkang pon boleh. Aku nak buktikan pada mak ayah aku yang aku boleh berjaya dalam SPM nanti! In Shaa Allah 


p/s: Thanks mom for the skinny jeans :')