Friday, February 22, 2013


Hai kawan kawanku semua :* Sehatttt takkk? HAHAHA. Kalau sehat, Alhamdulillah. Saya juga begitu dong :D So, semalam khamis & semalam saya tak hadir ke sekolah. Saya text kawan saya cakap "Sori weh, aku dokleh mari koloh harini. Aku demam." Cewahh, ayat macam mintak kaki saiz 48. *Ehh -,- Padahal sebenarnye terlewat bangun, pukul 7.15 tak silap. Tengok jam sudah lewat, apalagiiii.. tido balek lahh. Lalalala~ Hati gembira :D Bangun tido pukul 11 lebih *anak dara ape ni ._. HAHAHA. Terus lompat atas kerusi yang berhadapan dengan laptop & open 3 new tab, Facebook, Twitter & Youtube. Wajib everyday :D 
Aku duduk umah, tak pegi skola ni boleh goyang kaki kahh? No no no *jari goyang-goyang. Aku kene basuh pinggan, sidai kain, kemas rumah & memasak. Haaaaahhh penat dohh -,- Tapi aku buat semua ade ganjaran tau, hihihi. Nak tau? :) Petang petang aku boleh pegi jalan-jalan :D Semalam, aku pegi mesremol. Entah berape puluh kali aku pegi mesremol. Kadang-kadang muak jugak kan, asyik-asyik mesremol je. Diantara Dungun & Kemaman, Mesremol lah yang paling femes & selalu dikunjungi orang ramai :) Yank dengan berlagaknye berkata "Mesremol dalam Kemaman, bukan Dungun. Dungun ane nape haaa?"  Manusia seperti ini perlu diberi kaki saiz 49. Haa amek kau, tambah lagi 1 saiz ._. 
Pegi mesremol just window shopping & makan je. Makanan kat mesremol sedap :D Balek dengan tangan kosong. HAHAHAHAHA, *okay tak kelalar -,-  
Herm, nampaknya Cik Efa dan ada pasangannya, Encik Shaqir & Cik Dhilah dan berkapel. Tinggal aku sorang je single mingle ni. Ottoke?! *(Nak buat ape ni?) Aku  memang rasa macam nak bercinta jugak, tapi kadang-kadang aku terpikir akan risikonya. Nanti kan aku tak fokus dalam kelas, mandi tak basah, makan tak kenyang, tido tak lena, termenung sorang diri & jadi minah jiwang. Entah lahh, rasa serba salah pon ade ._. Bercinta selepas kawen pon best kan? HAHAHAHA. 



p/s: Why selalu nosebleed? Ergh, it's so disgusting >.<