Friday, August 15, 2014


Bangun harini dikejutkan dengan panggilan telefon daripada si Mira,

Mira : Weh! Orang cek doh plkn. Mung cek dok agi?
Aku : Yedop?! Boleh cek dok ke? Aku nok cek lalu ar.
Mira : Hor bereh. Siti boleh doe. 
Aku : Yedop? Owoh aku takboh. TAKBOH!! 
Mira : Hor hor tau hahaha. Tolong cek aku sekali tu.
Aku : Bereh der 

Lepas tu, aku terus pergi cek. Aku punye excited dah ni. Excited dan berharap yang aku tak akan terpilih. Aku tak suka dengan aktiviti PLKN ni. Arghh. Nanti muka jadi itam bila pergi sana. Taknak aku. Huu. Tunggu punya tunggu, lame gile weh. Asyik tak boleh je. Dah laa loading lambat. Sementara tunggu loading, aku call cikHaz dulu. Sembang sembang dulu. Terus bagitau dia pasal ni, dia pon tolong laa cek ikut mesej. Tapi tak boleh jugak sebab sistem sms tak aktif lagi untuk tahun ni. Last, aku pergi cek semula dekat laptop. Aku tengok dekat skrin, macam tak percaya je..



Ohyeahhhh! Finally aku tak terpilih!! Betapa gembiranya hatiku ini. Lepas spm ni, dapat lah aku bekerja dan memelihara kulitku dari terbakar dek sinaran cahaya matahari hahahaha :D Sape yang kena tu padan muka :P