Monday, July 14, 2014


Assalamualaikum! Sini dah larut malam tapi aku sekarang belum tido sebab duk sebok melayan jiwang sambil dengar lagu Lokman Aslam // Aku Cinta Padamu. Alaa lagu Fair & Lovely tuu. Best giloo!! Hahaha. Layan lagu sampai termimpi mimpi den. Selain lagu tu, aku dengar lagu Screen // Bila Kau Kata Sayang and Exist // Masih Terserlah Ayumu. Tapi lagu Exist ni macam si lelaki patut tuju lagu ni untuk si perempuan. Ye dak? Takkan laa si lelaki ayu kot. Tak boleh tak boleh. Bila dah bercinta ni kan, *uish aku bercinta ke? hahaha. Takdelah, tapi otw laaa. HAHAHAHAHA *gelak setan. Macam macam benda yang lalui sejak Disember tahun lepas ade je yang tak kena. As well likes makan tak kenyang, tido tak lena, mandi tak basah and etc. Lama lama karang sakit taktahu laa, sendiri punya tanggung maa. 

Haritu sembang sembang kosong ngan mira, tetibe aku tanye dia, 

Aku : "Kalau dalam bab bab kapel eh, mende hal yang mung suka pada aku?"
Mira : "Mung romantik, susoh nok cari orang puang romantik pade hok laki"

Ohh what?! Aku romantik?! HAHAHAHA memang tak lah. Kot celah mane entah dok sedak cakap aku romantik. Atau mungkin pasal aku amik tugas pakwe dalam menuju lagu, bagi ayat ayat cinta or tulis blog bagai ni duk muji muji pakwe sendiri. Eh, ni sume pompuan ke laki ke pondan ke sume boleh buat untuk pasangan diorang. Tapi sepatutnya memang sesuai si laki laa. Kalau si pondan, choiii muntah hijau dulu -,-  Patutlah kawan aku asyik cakap aku romantik laa ini laa, rupanya pasal ini ye. Ohh baru ku tahu. Hahaha. Seromantik aku pun, aku pun ingin dibelai juga. Hehehee. Macam lirik lagu Exist ni, 



Marilah kasih aku dendangkan
Lagu yang pernah mencuri hatimu
Ooo.. marilah kasih biar kusimbah
Api kemarahan yang membakar di benak
Di benak mu...


Terpaksa ku berlari
Memintas mu dari pergi
Akan ku belai rambut mu yang basah
Masih terserlah ayunya wajah mu
Walau pun marah
Walau pun marah, ayu wajahmu
Masih terserlah... ooo...
Ayu wajahmu...


Bayangkan si pakwe datang duduk depan makwe dia, sambil memetik gitar dan menyanyikan lagu ini. Hadowww gua memang cair. Tapi adakah lelaki yang sanggup lakukan ini semua untukku? harap haraplah :/ And satu lagi, pasal flower crown tu. First aku tahu pasal benda ni mase aku tengok filem Heart. Yang si Farel letak flower crown atah kepala si Rachel. Memang sweet gile! Lahai nak jugakkk! Hazrol!! Hahahahaha. Tang mention jerit jerit bagai tak tahan tuu. Actually, kalau benda benda sweet macam ni aku taknak pakse. Biar semulajadi and sume datang dari sendiri, atau keinginan dia untuk suprisekan kita. Kalau paksa tak best laa kan, nanti si dia buat tak ikhlas. Si laki kan, tahu jelah perangainye macam mane. Ego nak mampus. Hahahaha kaum Adam jangan marah yee. Sabar, bulan Ramadhan ni. Hikhik :')




p/s : Romantik pon romantik lahh. Jangan psycho sudah -,-