Wednesday, June 4, 2014


Assalamualaikum. Sekarang aku sedang bercuti. Huu lama cuti sekolah kan, tinggal lagi seminggu sebelum bukak sekolah. Ohh tolong panjangkan lagi cuti :D Aku tak pergi mana mana pon cuti ni sebab aku kan budak SPM, so kena laa stay kat umah je sambil buat kerja rumah yang banyak ikhlas dari cikgu >.< Now, aku tengah layan lagu baru Taeyeon // Love, That One Word. Tetibe datang sedih hati ini walaupun sepatah haram aku tak paham ape dia nyanyi, disebabkan dia nyanyi lagu tu dengan penuh perasaan, dengan aku sekali turut merasainya :) Entah lah dengan aku ni, bila dengar lagu nada slow sikit, aku cepat feel and mula lah start takde mood sebab sedih sangat kan -,- But, one thing now that I really really miss. Seseorang yang aku rindu di laut sana. Bila laa dia nak balik sini? Sampai hati dia tinggalkan aku sebulan kat sini. Tapi itu semua salah kapten dia, ape lah yang dia nak daripada lebah aku ni? Hahaha. Seriously, memang aku rindu sangat sangat kat dia. Harap sangat dia balik nanti boleh dengar suara. Rindu sangat ni. Hahaha. Walaupun dia sebenarnya bukan pacarku, hahahaha *soon, lepas dapat lesen :) Dia sebenarnya adalah segala galanya bagiku. Tak dapat aku bayangkan kalau dia tak ada disisi aku, apalah akan jadi.


p/s : Love has come without you knowing without any reason, you’re in my heart. All alone, I repeat these words as I cry. Do you know?