Tuesday, December 24, 2013

Alaaaaaaa, comelnye die! :')

Hai Assalamualaikum. Sekarang ni tengah malam dan aku masih belom tido. Yelah kalau aku tido, sape pulak tukang taip & publish post ni kan? -,- Malam ni memang rasa sedih sangat sebab.. sebab.. haaa sebab tadi baru lepas tengok drama korea. Tengok The Strange Housekeeper last episode, Ya Allah, ending die sedih gila. Menangis, mengogoi, meronta macam baby. Hahaa takdelah teruk macam tu. Seriously memang aku tak boleh layan cite-cite korea ni. Aku cepat touching. Biaselah kan pompuan ni kan hati dia lembut :') Pastu tengok cite animasi Brave pulak pukul 11. Ending last tu, aku nangis jugak. Aku taktahu laa ape nak jadi ngan aku malam ni. Asyik nangis je terus. Tak sampai sini je, sampai tido karang atas katil still sedih. Aduhai, ezzah oh ezzah, cengeng betol laa ko ni -,- Bila time sedih-sedih ni kan, tetibe datang pulak rasa rindu. Rindu kat someone yang bagi aku special laa. Haahaha. Identiti beliau terpaksa aku rahsiakan,  but people call him, Cik Haz! Erk bukan orang lain panggil, aku sorang je -,- Sekarang ni beliau ibarat peneman aku laa. 24 jam bertepek ngan aku. Lekat sampai takboleh nak dipisahkan. Lol. Takdelah, I mean dia selalu ada masa untuk aku, kongsi cerita @ masalah, selalu buat aku happy sampai kekadang aku lupa tentang masalah aku sendiri. Perwatakan dia yang periang tu buat aku bahagia dan aku dah anggap dia macam abang aku sendiri. Aku mula kenal dia dekat Wechat, tu pun secara tidak sengaja dia add aku. In WeChat, I never trusted someone before, but after I found him, everything changed. He always make my day :) Cik Haz, I love you. Promise me that you will never leave me okay? Promise me that you will always by my side when I"m alone & guide me when nobody around me, okay dear? Me heart you always, Cik Haz 


You're the first person I want to talk to when I wake up and the last person I wish to see before I fall asleep.