Wednesday, September 11, 2013

Assalamualaikum. Lame gile weh tak berkongsi cerita ni. Rindu plak rase nak menaip macam dulu dulu :) So today hari rabu. Sebenarnye aku sangat benci hari rabu kalau time skola sebab jadual sangat padat. Fizik, Addmath paling aku tak suka ada pada hari ini. Tapi, sebagai pelajar kelas 4 intan 4 di SMK Tengku Intan Zaharah terpaksa menerima hakikatnya -.-" Oh lupa, haritu raya aku tak update pon blog. Actually, raya aku biase biase je. Tema family aku warne oren. Kira okey laa tu kan warne oren, comel jugak. Tapi aku ni itam, tak 'macing' ler ngan kaler cerah cerah ni. So, aku tengok kat keda kedai baju tepi jalan tu haa. Banyak sangat baju cantik cantik. Peplum ade, baju kurung moden, jubah ade. Macam astro, macam macam ada :D Tapi tapi tapi, dalam banyak banyak baju dalam kedai diorang tu, just 2 helai baju yang berwarne oren. Tak kecewa mana lah kan. Tak dapat warne oren, biarlah. Tak mati eh kalau tak pakai warne sedondon :P So, aku beli baju kurung latest punya. Baju tu comel sebab baju ngan kain dia warne lain lain. Baju kaler merah, kain warne terqouise. Dah try, okey laa. Pastu bayar. Abis cite. Berikut adalah gambar hari raya haritu. Sekeping jelaa eh.
 
 
 Baju aku simple sangat. So aku decide laa pakai shawl yang latest. Aku pon taktau ape name shawl tu -,- 
Dari kiri, kakak, sepupu, aku & sepupu :D
 
 
Raye taun ni best laa jugak kan. Walaupun tak semeriah dulu dulu. Kalau dulu selalu dapat duit raya, sekarang jarang dah. Sampai kan bapak sedara aku sendiri aku tak bagi sebab ingat aku dah masuk Universiti. Woiii aku baru Form 4 laa :P Hahahaha. 
 
 
 
Should I smile because you're my friend or cry because that's all we'll ever be?